Re: Prosba o wytlumaczenie routingu.

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 14 Mar 1999 - 18:58:18 MET

jacek_at_artcom-kolo.com.pl (Scorq) writes:

> Mam pytanie o zasady rzadzace routingiem pakietow w Internecie.
> Zakladajac ze jest pakiet z docelowym IP to skad wezel wie gdzie go
> dalej poslac? Zna wszystkie polaczenia - nie sadze. Czy ktos moglby mi
> wytlumaczyc w jaki sposob sie to odbywa?

Wezel? Wysyla pakiet do wyjsciowego routera, jesli nie jest to pakiet
dla tego wezla. Wyjsciowy router wysyla do nastepnego, chyba ze pakiet
dla tego samego miasta (ma liste adresow). Nastepny router patrzy w spis
wszystkich sieci na swiecie i wysyla dalej zgodnie ze spisem.

Tak w uproszczeniu.

--
Krzysztof Halasa