Re: Prosba o wytlumaczenie routingu.

Autor: Rafal Szarecki (szary_at_mailex.plusgsm.pl)
Data: Tue 16 Mar 1999 - 14:36:48 MET

In article <7cgn1u$uu2$1_at_druid.ceti.com.pl>, * tomee. wrote:
>Ziemek Borowski napisał(a) w wiadomości: ...
>i sie w szwecji rozjezdza na dwa, po niewiedzialnemu? nie.
>bo:
>1) to inni providerzy
>2) lacza powstaly w roznym czasie
>3) siec Nordunet jest stricte Edu.
NASKowe 155Mbps jest na switchach ATM. Poprzednio nask do NorduNet mial SAT
jak sie pojawil ATM to na niego przeszedl.
BTW ATM pozwala na budowanie virtualnych polaczen.

>czy to 10Mbps to jest ile MAX moze wyjsc, czy kwarantowana przepustowosc do
>koncowki za kaluza?
Nie jestem pewien. Pozatym po odejciu z NASK moge miec nieswierze informacje.
Z tego co wiem to mialo bc 10Mbps VC czyli gwarantowane i nieprzekraczalne.