Re: Polskie Szperaczki Internetowe

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:27:19 MET

Dnia 14 Mar 99 o godz. 23:32, Tomasz Pyra napisal(a):

> tak moze off-topic ale naszedl mnie pewien pomysl...
> nie dalo by sie zrobic jednej takiej wyszukiwarki nad wyszukiwarkami :)
> ktora by danego hasla szukala we wszystkich znanych jej wyszukiwarkach, i
> opracowala wynik w jednej wlasnej spojnej formie?

A bo to malo takich? O czyms takim jak >metawyszukiwarki< nie slyszales?
Na pl.comp.www co jakis czas reklamuje sie czlowiek, ktory prowadzi strone z
odwolaniami do chyba wszystkich znanych wyszukiwarek (niestety nie
pamietam w tej chwili jej adresu)... Metawyszukiwarek tez tam znajdziesz pod
dostatkiem...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl