Re: cache na cyfronecie - jaki rezultat?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 22:15:43 MET

Dnia 11 Mar 99 o godz. 16:49, Piotr Auksztulewicz napisal(a):

> [...]
Nie sprawdzilem, zanim napisalem - wyjscie na swiat przez POL-34 w Cyfronecie
juz jest :-)
Ale czesciowe:
> Znaczy się, do europejskich sieci akademickich i niektórych komercyjnych
> leci przez Frankfurt (miodzio!),
zgadza sie, z wyjatkiem sieci akademickich w Skandynawii - ode mnie leci
to przez lacze Cyfronet-NASK i dalej przez NASK i NORDUnet... Dlaczego?
> do reszty Europy przez Telenordię,
tu Cyfronet ma gorzej - leci przez NASK, NORDUnet i dalej przez Stany!!!
:-((( Dlaczego przez Stany? Kiedys lecialo dalej NORDUnetem...
> do USA
> przez TPSA (łącze do Teleglobe).
takoz przez NASK oczywiscie...

> Nie wiem dokładnie z czego to wynika i jak będzie docelowo.
Ja tez jestem ciekaw, jak bedzie docelowo. Zwlaszcza w Cyfronecie...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl