Re: cache na cyfronecie - jaki rezultat?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 21:00:23 MET

Dnia 11 Mar 99 o godz. 16:49, Piotr Auksztulewicz napisal(a):

> TEM-155 chciałeś powiedzieć?

Z punktu widzenia POL-34 to przez TEN-155. Z punktu widzenia Cyfronetu przez
POL-34 ;-), bo na razie jest przez NASK... (Cyfronet jest podlaczony do
wszystkich 3 sieci - POL34, NASKu i TPNETu)

> Znaczy się, do europejskich sieci akademickich i niektórych komercyjnych
> leci przez Frankfurt (miodzio!), do reszty Europy przez Telenordię, do USA
> przez TPSA (łącze do Teleglobe). Tak mniej więcej wyszło mi z (fragmenta-
> rycznych z konieczności) testów.
Dziwne??? Jak tu pisal ktos na liscie, mialo byc 24 Mb/s do Frankfurtu, w tym
14 Mb/s do Europy, 10 MB/s kanal do Stanow?
Denerwuje mnie, ze zaden operator nie podaje takich informacji publicznie,
chocby na pl.internet.komunikaty albo na WWW (www.pol34.pl nie aktualizowane
od lat!), tylko ciagle jestesmy zdani na to, ze ktos "podobno cos slyszal"...
:-(((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl