Re: Gdansk<->Holandia

Autor: Rafal Szarecki (szary_at_mailex.plusgsm.pl)
Data: Wed 10 Mar 1999 - 13:21:16 MET

In article <172B3546BAF_at_inf.wsp.krakow.pl>, Jaroslaw Rafa wrote:

>Strona www.pol34.pl to w ogole jest sprzed jakichs stu lat chyba... :-(
>Od kiedy ta strona w ogole powstala (a powstala chyba w dobre pol roku po
>uruchomieniu POL-34), niemal nic sie tam nie zmienilo... Ciagle te same
>nieaktualne informacje... :-(
>Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

POL34 -TEN155 lacze 24Mbps do Inet 8Mbps do innych celow. w 24M 10M do US,
 ale nie wiem czy nie wspoldzielone z kims z poza Polski.

NASK tez bedzie z tego lacza kozystal - lacze fundije centralnie KBN dla
wszystkich osrodkow akadem/naukow, ktorym KBN daje fundusze na Internet/siec
komuterowa.

A kiedy? Raczej pozniej niz wczesniej.
NASK dla swoich klientow akademickich udostepnia ~10Mbps i to jest zbyt malo,
zapotrzebowanie szacuje na 14Mbps. Tymi 10M nie dzieli sie w zasadzie z
zadnym czlonkiem POL34 (Poznan, Gdansk, Katowice, Lodz).
 W sumie raczej nie bedzie lepiej klientom NASK.:)