Re: Czas rejestracji domeny w NASKu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 09 Mar 1999 - 14:20:17 MET

Dnia 9 Mar 99 o godz. 11:19, Mirek Nowakowski napisal(a):

> Faktura przychodzi później :-) A sama rejestracja? Najdłużej czekałem
> tydzień. Najkrócej -- o 10:00 poszedł faks, o 14:00 wysłałem formularz
> Internetem, o 15:00 przyszła odpowiedź, że wpisane i że nameserver bedzie
> przeładowany wieczorem.
Domena odp.tarnobrzeg.pl, dla ktorej prowadze secondary, byla zarejestrowana
w 10 minut... :-). Bylem akurat u nich, skonfigurowalem im nameserwer
(Windows NT :-(), skonfigurowalem zdalnie swoj nameserwer, wypelnili
formularz na NASK-owym WWW (wczesniej dzwonili juz do NASK-u) i domena za
chwile byla... :-) Rejestracja domeny odwrotnej w TPSA tez trwala mniej
wiecej tyle :-).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl