Re: Dlaczego tak wolno?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 12:39:37 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote:
: On 5 Mar 1999 10:40:06 GMT, szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol)
: wrote:

:>To ja jeszcze doprecyzuję (jesteś matematykiem może?):
:>od innego dostawcy krajowego.
:>Wiadomo, że mogę mieć łącze satelitarne, dzierżawione od np. jakiegoś
:>amerykańskiego providera.

: Dokladniej - provider internetu nie ma zwykle nic wspolnego z satelita
: - osobno dzierzawisz wejscie przez providera za oceanem osobno (od
: innej firmy) kanal lacznosci na satelicie...
Tak. Ale to jest bez większego znaczenia, zwykle.
Natomiast robi zasadniczą różnicę, gdy ten, od kogo masz dostęp
(linię za ocean albo chociaż za Bałtyk) jest Twoją konkurencją (jak
to jest w przypadku TPSA-inni ISP w Polsce). To jest sytuacja
niezdrowa.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O