Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_spamfilter.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 01:23:49 MET

Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl wrote:

: > Problem czwarty:
: > > Na koncu listu dolaczam odpowiedz
: > > cache'a na polecenie HEAD - jak mozna zobaczyc, dostalem caly
: > > dokument.
: >

: Najprawdopodobniej jest to bug. Dzisiaj zaladowalismy nowsza
: wersje software. (zreszta nie wiem czy ten problem jest bardzo dokuczliwy
: dla przecietnego uzytkownika)

Problem ten powoduje, że używany do tej pory przez wielu użytkowników
serwer w3cache.agh.edu.pl można zamknąć na 3 spusty, bo za każdym razem,
gdy chce zweryfikować aktualność swojej kopii z oryginałem, dostanie
jego całość, powodując w rezultacie zwiększenie ruchu, zamiast jego
zmniejszenia (wprawdzie tylko między AGH a Cyfronetem, ale zawsze...)

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2752 tsurmacz_at_ict.pwr,wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict,pwr,wroc.pl *---* irc: TomekS