Re: O wyzszosci cisco cache engine'a nad squidem (ujecie turystyczne)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 00:55:12 MET

Jerzy Pawlus (Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:

> Natomiast chciałbym przy tej okazji sprostować moją błędną informację
> o oszczędnościach, które przynosi CE (nie chciałbym aby ktoś
> podejmował decyzje na ich podstawie). Gdy emocje opadły, a przyznam,
> że było gorąco okazało się, że statystyki zostały nabite wgetami
> puszczonymi w pętli plus pewne dyskutowane wcześniej błędy.

Dodam swoje trzy grosze. Od kilku dni wasz cache ciagnie od nas okolo
700-10000 MB dziennie zupelnie niepotrzebnych rzeczy. Ciagnie to bez
przerwy, pewnie zbiera na czarna godzine ;)

> Od czwartku CE chodzi z oprogramowaniem 1.7.3 (cache się wyzerował i
> obecnie jest w trakcie zapełniania. Trwa to około 5 dni)

Chyba mu to nie pomaga, jak tak dalej pojdzie, to nawet w wersji 8.x.x.
bedzie nadal robil zapasy ;)

Poszukajcie w logach np. www.ditkom.pl (albo com.pl).

Pozdrawiam
D.M.

---
ATCOM Internet Service Provider tel.(22)8703799 fax (22)6497595
http://www.atcom.net.pl  mailto:info_at_atcom.net.pl
Ksiazka adresowa http://www.atcom.net.pl/mailbook/
Bezplatne ogloszenia http://www.atcom.net.pl/ogloszenia/
USENET news.atcom.net.pl