Re: Dlaczego tak wolno?

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 27 Feb 1999 - 13:48:57 MET

On Sat, 27 Feb 1999 10:34:09 +0100, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:

>A ja uwazam, ze to po prostu cholernie kosztowne, nawet dla TPSA. Skoro
>lacze 64k/64k kosztuje $2k, to ile moze kosztowac 45mbps (biorac
>oczywiscie pod uwage, ze to zupelnie nie idzie liniowo)? Mysle, ze
>$200k/miesiac jest zupelnie realne...

Dla TPSA? Kosztowne? Może się opłacać, albo nie, ale kosztowne? Co dla TPSA
może być kosztowne?

Mam jeden wniosek racjonalizatorski: skoro są u nas firmy pod opieką rządu
i dobrze im się wiedzie, powinny one przejmować część obowiązków rządu.
Proponuję przydzielenie TPSA kilku kopalń na utrzymanie. Słowo „kosztowne”
nabierze dla nich nowego znaczenia ;-)

Marcin Jagodzinski
(or compatible)