Re: Ciekawsze... Cyfronet (bylo: Re: Pseudo-cache NASKu)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 21:25:16 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 26 Feb 99 o godz. 14:56, Adam Krzyzek napisal(a):

:> > > Z dniem dzisiejszym Cyfronet zablokowal mozliwosc sciagania wgetem stron z
:> > > poza Polski:
:> > >
:> > > surf:~> wget -t0 http://www.cnn.com/
: [...]
:> Rzeczywiscie to odwolanie przy obecnej wersji oprogramowania Cisco Cache-a
:> tak dziala.

: A DLACZEGO???

Krótkie dochodzenie pozwoliło ustalić przyczynę - wget defaultowo
generuje zapytanie postaci takiej:
GET / HTTP/1.0
Host: www.userfriendly.org:80
Accept: */*

Testując telnetem różne kombinacje odkryłem, że to ostatnia linia
(Accept: */*) powoduje problemy. I to tylko, gdy występuje jako ostatnia
(???) Myślę, że wystarczy w źródle wgeta zamienić kolejność... aczkolwiek
nie jest dla mnie bynajmniej jasne, dlaczego Cache Engine jej nie lubi.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE) --  Network Manager                                B
University of Mining and Metallurgy, Computer Center                         O