Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 16:52:46 MET

Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote:
: Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> writes:
:> >>>>> "Michał" == Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>:
:> Michał> Szkoda, ze nie ma dobrze dzialajacych implementacji
:> Michał> w3cache. Ale nie ma...
:> Nie zgadzam się. Testowałem wczoraj dwa squidy, działały jak najbardziej
:> poprawnie. Moim zdaniem jest to bardzo dobrze działająca implementacja
: Wyraznie mowilem juz DWA razy, ze nie mam na mysli jakiegos squida,
: tylko mam na mysli te _konkretne_ serwery w3cache, ktore sa dostepne w
: kraju dla uzytkownikow sieci...
Konkretnie, to w3cache.agh.edu.pl chodzi na squidzie właśnie, i
w3cache.pk.edu.pl też (chyba że ostatnio coś zmienili).

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE) --  Network Manager                                B
University of Mining and Metallurgy, Computer Center                         O