Jak połączyć Serwer z Komputerem domowym

Autor: Tomek B. (tomek_at_supernet.pl)
Data: Fri 26 Feb 1999 - 02:19:45 MET

Mam taki mały problem mianowicie znajomy Provider oferuje mi stałe łącze za
które nie będę musiał płacić (oprócz opłaty dla TP.SA za dzierżawę kabla).
W czym problem.
On mi daje wolną rękę tzn. musze wszystko załatwić sam bo on nie sprzedaje
dostępu.
Jak połączyć - (komputer u niego -modem-------kabel TP.SA ------ modem-
komputer- szczęśliwy ja :))), problem w tym że nie mam dużo pieniędzy na
drogie modemy obsługujące linie dzierżawione, czy można wykorzystać np.
Zoltrixy (gdzieś czytałem że można?) jaki soft potrzebny u mnie i jaki
niego. Dodam że jego komputer jest wpięty w ethernet i chodzi na NT.
Mam nadzieje że mnie zrozumiecie
Internauci HELP.

Tomek
tomek_at_supernet.pl