Re: Dotycz WinGate 30

Autor: Xanth (xanth_at_gdzies.z.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 10:57:01 MET

Marcin Rutkowski <marcinru_at_mail.onet.pl> napisał(a) w artykule
<7b1buk$ggu$1_at_korweta.task.gda.pl>...
> Socka to tez
> Ta metode to sprawdzalem zaraz na poczatku drogi ... g.... to
> dalo !!!
> Mialem nawet taki pomysl zeby mapowac tak:

ehh.. mi jakos dziala bez bolu... po kolei.. innym tez sie przyda:

Po stronie wingate: ustawiasz socka na 1080 i mozliwosc kozystania z prot.
HTTP, tworzysz przemapowanie UDP z 3333 na icq.mirabilis.com:4000,
dokladasz linki na icq*.mirabilis.com:4000 gdzie *=1-5 i tyle

Po stronie icq: ustawiasz polaczenie przez firewall, a konkretnie wybierasz
opcje SOCK4. Podajesz nomer IP wingata i port 1080... troszke nizej
wpisujesz tez IP wingata (w miejscu gdzie jest polecenie laczenia sie tylko
z tym hostem). Nastepnie ustawiasz polaczenie UDP na IP wingata i port 3333
i juz...

I nie ma laski... musi dzialac... mi dziala na 10 komputerach w sieci...

                Xanth