Re: Co się dzieje z polską altavistą ?

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 08:35:59 MET

Dnia 23 Feb 1999 20:31:59 GMT rafal wiosna <raf_at_mielonka.polbox.pl>
pisze:

> Mamy pięć ł±cz na ¶wiat. Napisz od razu, że chodzi Ci o
>free.polbox.pl.

Do Free usiłowałem się wła¶nie dopukać. To jedno. A do AltaVisty
usiłuje się dopukać czasami mój Tropiciel :-) i nie wychodzi mu to, po
ta leży i kwiczy: "404" (czy jakó¶ tak).

--
 Tristan hrabia Alder (PnsdGSNiAL: Przemysław Adam ¦miejek)
 (TROPICIEL: http://www.sansoft.pik-net.pl/)