Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 18:37:55 MET

Marek Moskal wrote:

> Hmmm, polemizowałbym, jakim cudem WCCP rozróżnia strony "prywatne" od
> "nieprywatnych" ? Chyba że źle cię zrozumiałem...

dobrze zrozumiales. i masz racje.

mialem na mysli to, ze mozna recznie skonfigurowac, zeby pewne
popularne strony, o ktorych wiadomo, ze sa publiczne, byly keszowane,
a inne przechodziliby z pominieciem kesza.

rozklad popularnosci stron w Internecie jest taki, ze jest stosunkowo
mala liczba stron ktore sa *bardzo* popularne i juz nawet
keszujac tylko te strony moznaby duzo zaoszczedzic na laczu
(tzn. w praktyce nie zaoszczedzic, tylko wykorzystac to samo lacze
 lepiej niz do bezmyslnego sciagania tych samych stron tysiace razy)

--w