Re: Co się dzieje z polską altavistą ?

Autor: Marcin Rutkowski (marcinru_at_mail.onet.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 16:53:53 MET

> Jeżeli czytanie newsów dwa razy dziennie to "ręka na pulsie"
to masz
>rację.
Chodzilo mi tylko o to, ze czesto jest tak:
- ktos "cos" robi
- sa ogolnie dostepne "miejsca" gdzie "to" jest dyskutowane
- ktos "ktosia od cosia" krytykuje w tych "miejscach"
- "ktos od cosia" nic o tym nie wie (i pewnie ma to "gdzies")
Krotko mowiac ciesze sie, ze "spotkalem" kogos kto nie uwaza, ze
jest "najlepszy" - tylko czyta opinie innych, reaguje, podejmuje
"rekawice" i probuje cos wyjasnic.

P.S. Oops! Wyszlo mi troche za duzo "" ;-)

--
Marcin Rutkowski
MAIL: marcinru_at_vc.pl