Dlaczego tak wolno?

Autor: Łukasz Kalita (Kalita_at_iq.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 17:49:44 MET

Tak sie zastanawiam, czemu TPSA zwleka ze zwiekszeniem przepustowosci
lacza do USA. Czy to naprawde kosztuje strasznie duze pieniadze, moze
zestawienie takeigo lacza trwa kilka tygodni? Jakos nie chce mi sie w to
wierzyc. TPSA ma najwiecej komercyjnych klientow na internet w Polsce. To
zrozumiale, ze powoduje to zapchanie istniejacego wyjscia na swiat (16 +
2 Mbit), ktore i tak jest chyba dzielone (POL-34 routuje do USA przez
lacze TPSA), wiec ile pozostaje w tej chwili uzytkownikom TPNet'u?
TPSA chwali sie powiekszaniem lacza do 45Mbit'ow... Ostatnio doszly mnie
jednak sluchy, ze na internet z tego ma byc rpzeznaczone jedynie
34Mbity...reszta do wydzierzawienia?
To takie... przemyslenia moje na temat wyjscia na swiat w TPNecie...

                                        Lukasz K.