Re: Teleglobe wylaczony...

Autor: John Smith (johnsmith_at_microsoft.com)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 20:42:18 MET

niczego nie zmyslam i niczego nie udaje, byc moze bylem w bledzie, w koncu
nie twierdzilem ze jestem nie omylny, znasz przyslowie na temat tego co sie
nigdy nie myli?
to moze zechcesz podzielic sie swoja rzetelnoscia i odpowiedzialnoscia i
powiesz wreszcie z kim, gdzie i w jaki sposob jest podlaczony tpnet do
interentu?

pozdrawiam