Re: domena com.pl

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Sat 20 Feb 1999 - 02:05:18 MET

Przemyslaw Popielarski <abe_at_ikp.pl> wrote in message news:7al4mm$g5p$1_at_news.ikp.pl...
>Dostalem dzis reklame o nowym serwisie na wzor DejaNews (w
>rzeczywistosci to sa kpiny, a nie podobienstwo do DejaNews). Sajt
>istnieje pod adresem <to_nie_jest_reklama> http://www.com.pl/
></to_nie_jest_reklama>.
>
>Ciekaw jestem, jak to mozliwe? Przeciez com.pl to domena
>funkcjonalna...

Zgadza sie, ale www.com.pl to nie domena funkcjonalna :o)
www.com.pl to zwykla domena, taka jak abc.com.pl czy seks.com.pl
Naprawde nie ma roznicy :o) Inna sprawa, ze NASK nie powinien
pozwalac na rejestracje domeny www.com.pl, czy www.pl, ale ta
sprawa byla juz rozstrzasana.

>A wlasciciel domeny moze sobie tworzyc subdomeny, wiec hmm... nic z
>tego nie rozumiem. Czy teraz tej niejakiej firmie InfoPol mam placic
>za uzytkowanie mojej domeny xxx.com.pl ?

Wlasciciel domeny www.com.pl moze sobie tworzyc subdomeny
np. www.www.com.pl czy abc.www.com.pl. Jest jednak klientem
NASKu jak kazdy inny (jak np. Ty) i absolutnie nic nie moze
zdzialac z Twoja domena xxx.com.pl

Szymon Grabowski
Get Response! <http://GetResponse.com>
tel. 0-58 663-93-48, 0-501 069-814

Zaloz sobie bezplatny Smart Responder, ktory pomoze Ci zdobyc
nowych klientow i automatycznie przypomni im o Twojej ofercie.
Bezplatne konto i wiecej informacji: <http://GetResponse.com>