Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 15:05:13 MET

Lech Szychowski wrote:

> Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote:
>
> : nie chcesz uzywac proxy, to Ci zaloza transparent caching
> : (chyba, ze placisz za swoje prywatne lacze miedzynarodowe,
> : wtedy mozesz go uzywac jak chcesz)
>
> Zaraz, zaraz. Zdaje mi się, że podłączenie do NASK'u oznacza
> raczej usługę "routing pakietów" niż "snapszot Internetu"?

raczej nie "routing pakietow".
w ogole tendencje sa takie, ze wiekszosc providerow
sprzedaje "dosrep do Internetu", a nie jakis routing.
Routing raczej dotyczy umow miedzy operatorami, a nie tego
co sie oferuje klientowi.

co do przezroczystych keszy, to spodziewam sie w tym roku
eksplozji tego typu rozwiazan na swiecie. oczywiscie uzytkownikowi
nie trzeba o tym mowic, tka samo ja nie mowi sie mu o rozwiazaniach
stosowanych w warstwie IP czy nizej.

--w