Re: Polaczenie telefoniczne Chiny-Polska via internet

Autor: Maciej Lopacinski (M.Lopacinski_at_gazeta.pl)
Data: Fri 19 Feb 1999 - 14:28:29 MET

Kupujesz dwa routery Cisco z 2610 z dwoma kartami 2FXS i jednym portem
WAN kazdy. Jeden router wysylasz do Chin drugi zostaje w Polsce. Port
WAN podlaczasz do providera internetu np. NASK. Do portow FXS wpinasz
aparaty telefoniczne - 4 w Chinach, 4 w Polsce. Teraz dokonujesz
odrobiny magii, zwanej czasami konfiguracja routera i opisanej na
www.cisco.com. Dzieki temu masz mozliwosc prowadzenia rownoczesnych 4
rozmow telefonicznych. Koszt sprzetu ok. 15000 USD (moze mniej).
Jesli chcesz podlaczac centrale telefoniczne, wychodzic do sieci
publicznej, to musisz kupic inne karty do routerow. Jesli cztery rozmowy
to za malo to zawsze mozesz kupic drozszy router np. C36x0, AS5300,
AS5800.