Re: PESEL2000

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Feb 1999 - 16:29:36 MET

Krzysztof Zietara wrote:

> Podaj może jakiś adres, gdzie to można przeczytać...

> Że się zapytam: A co go to? Albo mnie?
> Czy ja żyję w USA, żeby się dostosowywać do prawodawstwa USA?
>
> Tarhimdugurth
Masz racje.
Tyle ze jest to antyspamowa poprawka.
Jezeli wysylasz e-mail to adres musi byc autentyczny.
Faktycznie ze cie to nie dotyczy, ale ta poprawka upowszechnia sie tez
na Europe.

Ilez to ja dostalem listow z niestniejacych adresow i w naiwnosci
pisalem godzine list, wyslalem i boom i za chwile mam go z powrotem ;-)