Re: Off-Topic: Re: Referat-help

Autor: Masel (masel_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Wed 17 Feb 1999 - 11:20:09 MET

Michał 'CeFeK' Cegła I napisał(a) w wiadomości: ...
On Wed, 17 Feb 1999, Masel wrote:

>W takim przypadku, najlepszym tego typu serwisem w Internecie jest
>dev/[u]random. I nie powiesz mi, że nie zwraca ciekawych efektów :].
Tak, ale jeżeli to ma byś referat na zaliczenie, to podejrzewam,
że ktoś bedzie chciał to sprawdzić, więc chyba lepiej, że wyniki będą
powtarzalne, mimo, że może trochę dłużej przyjdzie na nie poczekać

>Konfiguracja od inetd jest bardzo szczegółowa. Możnaby się na niej skupić
>w referacie.
Masz rację tylko zauważ, że to ma być referat, a nie praca magisterska.
Zostaw coś koledze na później - w końcu jak mawiali starożytni:
"nie można dwa razy oddać tego samego referatu".