Re: Outland i POLPAK-T

Autor: Marcin Rutkowski (marcinru_at_mail.onet.pl)
Data: Mon 15 Feb 1999 - 15:06:45 MET

>To czemu ta p*.* telekomuna nie zrobi lepszego lacza ze swiatem
i z NASK ?
<IMHO>
Tak sobie mysle i mysle i ... dochodze do wniosku, ze to chyba
nie jest takie "hop". Wydaje mi sie, ze cala siec jest tak
szybka jak najwolniejszy element na trasie, ktora musza sie
poruszac dane. Krotko mowiac, to czy Internet jest szybki czy
nie, zalezy od tego gdzie "siegamy". Nawet jak sie poprawi lacze
ze swiatem albo z NASK to moze sie w koncu okazac, ze siec TPSA
tego nie wytrzyma (nie mowiac juz o serwerze w Koziej Wolce na
ktorym sa bardzo "ciekawe" gify) !!!
Dobrym rozwiazaniem moze byc PROXY - niestety wiekszosc znanych
mi (i dostepnych) serwerow w3cache nie poprawia w znaczacy
sposob sytuacji.
Najlepsza metoda szybkiego dostepu do informacji ze swiata jest
dla mnie "blizszy" mirror poszukiwanego zasobu (o ile istnieje
;-( ).
</IMHO>

--
Marcin Rutkowski