Re: INFO: lista dyskusyjna pl-internet-polip

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 15:36:35 MET

Dnia 10 Feb 99 o godz. 14:56, Tomasz R. Surmacz napisal(a):

> : zbramkowanych jest z listami, które są na róznych serwera, w inny
> : sposób się na nie zapisuje... Jedne mają archiwa, inne nie. Jedne
> : działają, inne nie - totalny chaos.
>
> Taka już uroda Internetu, czy chcesz, czy nie :)
A z drugiej strony taka juz uroda Internetu, ze pewni ludzie robia serwisy,
ktore pewne obszary Sieci staraja sie porzadkowac - czy tego chcesz czy nie
;). Ja osobiscie uwazam, ze Rafal zrobil mase dobrej roboty, tworzac serwis
newsgate.gliwice.pl, i bardzo mi sie jego serwis podoba. Uwazam, ze wszelkie
zastrzezenia co do celowosci istnienia takiego serwisu sa bez sensu, a
nalezaloby dyskutowac jedynie o tym, jak pozabezpieczac listy np. przed petla
pocztowa (o ile juz nie sa zabezpieczone).
A co do zapisywania jednych list na drugie: czy nie mozna by powszechnie
przyjac zwyczaju, ze poczta wchodzaca do kazdej listy dyskusyjnej, przed
wejsciem do listserwera, jest filtrowana procmailem przy pomocy warunku
takiego jak !^FROM_DAEMON i jeszcze pare podobnych, odcinajacych naglowki
charakterystyczne dla list dyskusyjnych - wtedy zadna lista nie bedzie
rozsylala dalej maili pochodzacych z innej listy?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl