Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Zbigniew Okoń (okon_at_jetta.if.uj.edu.pl)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 01:40:48 MET

Adam Nowicki wrote:

> ^^^
> No wlasnie :-) po przeszlo polrocznej przerwie zagladam na newsy,
> i zdaje sie "okolokonikibujane" jeszcze pisuja (a moze i mnoza sie ?)
> Moze, ktos moglby mnie oswiecic jakim pseudonimem posluguje sie
> obecnie "bonikowe" potomstwo ? -

Alias Alias, Baba Naga, Bonik Kujany, Konik Bujany, Mała Mucha, Robin
Wschód, a ostatno Rob Z Hut. Więcej sobie w tej chwili nie przypomnę,
ale było tego trochę.

> ? ?
> pozdrawiam normalniejszych

Expert to Dariusz, Darius Jack itp. Wklep do ostatnie w dejanewsach to
się przekonasz. Expert jest stałym gościem pl.rec.humor.najlepsze a
ostatnio pojawiło się kilka ciekawych postów dotykającej intrygującej
kwestii - kto zacz, bowiem tożsamość Experta nie jest, w przeciwieństwie
do Naby Bagiej, powszechnie znana.

PS. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie głosowanie nad grupą
pl.news.mordplik, która ma być w założeniu poświęcona miedzy innymi
dyskusjom na takie tematy ;)).

Pozdrawiam -

--
Zbigniew Okoń                 okon_at_fnet.pl
Prawo i komputery     http://prawo.fnet.pl