Re: Prywatny CA + server SSL

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 13:28:33 MET

Expert <expert_at_friko.onet.pl> writes:

> Ale pytalem sie o CA, jak ktos nazwal CA krajowy, np. NASK CA, czy TPSA
> CA, ale nie do uzytku wewnetrznego, ale publiczny.

Przykro mi, ale obawiam sie, ze zaufanie do takiego CA byloby mniejsze
niz zerowe.

> Czy sugerujesz, ze inna forma wydawania certyfikatu nie zapewnia
> pewnosci i kontroli nad wydanymi certyfikatami ?

Pewnie, skad mam wiedziec ile certyfikatow wydali rozni CA i kto je
dostal?

> Czy znasz jakis przypadek naruszenia etyki przy wydaniu certyfikatu ?

A znasz jakis przypadek wlamania do np. DDN zakonczonego odpaleniem
pociskow? A mimo to stosuja zabezpieczenia.

> Bo ze taniej to lepiej to rozumiem, a najlepiej darmo ;-)

> Czy wy w Palacu tez wystawiacie ludziom certyfikaty ?

Nie, Palac to nie USC :-)

--
Krzysztof Halasa