Re: INFO: lista dyskusyjna pl-internet-polip

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 18:21:01 MET

Szymon Sokol <szymon_at_uci.agh.edu.pl> wrote:
> newsadm_at_newsgate.gliwice.pl wrote:
> : Niniejszym informuje, ze powstala emailowa lista dyskusyjna
> : pl-internet-polip zbramkowana z ta grupa newsowa.
> Ehm. Z pl.internet.polip jest zbramkowana lista polip_at_man.lodz.pl.
> Czyli de facto teraz zbramkowałeś ze sobą 2 listy via grupę newsową.
> Jesteś pewien, że nie będzie efektów ubocznych?

Ja jestem pewnien. W przeciwnym wypadku dostałbym ten list od Ciebie
dawno temu - grupa pl.listserv.polip przez długi czas była zbramkowana
z 2 listami... (polip_at_man i pl-listserv-polip_at_newsgate)

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms