Re: Prywatny CA + server SSL

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 07 Feb 1999 - 21:29:01 MET

smarkacz wrote:

> Och, a może założysz własną CA? Ja co prawda bym nie zaufał, ale
> masz szansę na znacznie większy dochód niż z obsługi klimatyzacji
> w samochodach.

Znajomy prowadzi wasztat klimy i ma znaczne obroty ( ale nie zima).
Zima jedynie wlaczam klime od czasu do czasu, zeby lozyska sie
nasmarowaly.

CA zainstalowalem na serwerze i testuje.

Interesuje mnie upowszechnienie prywatnych CA , aby lokalnie moc omowic
sprawy bezpieczenstwa , autoryzacji, certyfikacji i osobistego
odbierania certyfikatow.

Nie wiem jeszcze jak wrolowac certyfikaty do przegladarek.
Moze cos doradzisz ?

Mam odpowiedz od kilku firm, zainteresowanych utworzeniem wlasnego CA.
Zatem sprawa sie rozwija i zapraszam do wspolpracy.

Jest pewien rynek dla CA i dlatego szukam bezplatnych serwerow z SSL,
latwych do instalowania i administrowania.
Przejrzalem oferty bezplatnych serwerow WWW, ale nie znalazlem
bezplatnych WWW z SSL. Gdy jest SSL to jest wersja platna professional.

Prosze o kilka slow w tej sprawie. Jest tez apache.
Jezeli ktos mi postawi CA + server + przegladarka + rolowanie na jednym
serwerze to bede niezmiernie wdzieczny. Warunki do uzgodnienia.
Jacek