Re: FTP ==> E-MAIL

Autor: Zbigniew Podziewski (zipo_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 07 Feb 1999 - 21:13:43 MET

On Thu, 04 Feb 1999 20:53:10 GMT, Grzegorz Mielcarek
<G.Mielcarek_at_iie.pz.zgora.pl> wrote:

>Jest takie cos jak ftpmail_at_......... Poszukaj jakas szukaczka pod WWW,
>to pewnie da pare adresow.
Jeżeli chcesz to napisz do mnie na priva, to prześlę Ci cały FAQ o tym jak
skorzystać z INETU przez e-mail. Dokument jest po polsku (tłumaczenie z
angielskiego) lub możesz zdobyć jego wersję angielską z grupy
news.answers.
Możesz również sam otrzymać dokument wysyłając e-mail na adres:

"Gerald E. Boyd" <gboyd_at_netcom.com> z wpisem w Subj. ,,send accmail.pl''.
Ale tylko to i bez cudzysłowia. Dokument nosi tytuł:

Subject: polish translation of "Accessing The Internet By E-Mail"
a tłumaczyli go:

Ewa Poskrobko UG <poskrobe_at_ttpn.natp.gmeds.com>
Krzysztof Buniewicz

W body wiadomości nic nie wpisujesz -- podejrzewam, że i tak zostałoby to
zignorowane.

Pozdrawiam.

--
Zbigniew Podziewski <zipo_at_waw.pdi.net>