Re: PESEL2000

Autor: Zbigniew Okoń (okon_at_jetta.if.uj.edu.pl)
Data: Sat 06 Feb 1999 - 00:49:44 MET

Rob Z Hut wrote:

> też nikt ci nie broni ujawniania SWOJEJ, ale CUDZA jest cudza, więc
> nic ci do niej

Hmmm.., ale kodeks rodzinny stanowi, że małżeństwo to związek kobiety i
męźczyzny, czasem więc warto się przekonać w kwestii płci potencjalnego
patrneta, żeby nie spotkać się z zaskakującą odmową urzędnika stanu
cywilnego ;).

Pozdrawiam -

--
Zbigniew Okoń                 okon_at_fnet.pl
Prawo i komputery     http://prawo.fnet.pl