Prywatny CA + server SSL

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Feb 1999 - 14:04:28 MET

> w jednym z ostatnich postów pisałeś że już ci odpowiedzieli i potulnie
> poprawiają wszystko po swojej stronie korzystając z twojego softu. jakaś
> drobna nieciągłość czasoprzestrzeni?
>
> greetz,
> moa
greetz ? moa ?
a czy to moja firma ten CA ?

Korespondencja jest wymieniana i jakie dzialania podejmuja to mi pisza,
a czym sie to zakonczy to dopiero zobacze.
Teraz rozpatrywane sa sprawy formalne .

Np.
1.w jakim sposob nowy CA uzyskuje zaufanie ???

2.Gdy wyda pierwsze 10 certyfikatow to zaufanie jest jakie jest.

3. Trend polegajacy na laczeniu serwera SSL z funcjami CA - coraz
powszechniejszy, ze serwer z SSL staje sie jednoczesnie CA.

4. Czy CA moze utracic zaufanie ? kiedy ? i kto moze oceniac czy CA
   utracil, uzyskal zaufanie

5. I na koniec, komu podlegaja CA i jakiej procedurze certyfikacyjnej
maja sie poddac same CA, dla uzyskania publicznego zaufania ?

Jacek

A co do Polcardu, to masz racje, szkolenia sa bezplatne .

Ja zajmuje sie certyfikacja m.in.sklepow internetowych + pelny serwis
tak procedura szkolenia, jak i udostepniane materialy + instalacja
oprogramowanie, pozostaja poza przedmiotem zainteresowania Polcardu.
Materialy wlasne, soft wlasny lub innych producentow i trwa to dluzej
niz jeden dzien.
Niektore firmy wdrazaja platnosci kartami kredytowymi ok.2 miesiace.
Zycze pomyslnosci.
Jacek