Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: moa (moa_at_z.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 04:15:09 MET

toc,

 Tue, 02 Feb 1999 14:59:28 GMT, Expert <expert_at_friko.onet.pl> wystukalbyl:

>Nie jestem pracownikiem Polcardu, robie szkolenia autoryzacyjne systemu
>platnosci kartami.

albo mi się wydaje, albo takie szkolenia oferuje polcard za darmo i to
chyba nawet jako warunek podpisania umowy? czyli w sumie pracujesz na
zlecenie polcardu. albo próbujesz naciągnąć ludzi na płatne szkolenia.

greetz,
        moa

--- GeeMail'98+ v0.931 (Y2K Compliant)