Re: Fenomen Dariusa Jacka

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 15:46:18 MET

Daniel Podlejski wrote:
> [...]
> Powaznie ? To on nie jest botem, jak Pszemol ?

Wyjąłeś mi to z ust! Kiedyś grzebiąc po materiałach dotyczących AI
znalazłem mutację Elizy, która miała służyć do treningu kadr
rekrutacyjnych. Mutacja opierała się na dużej bazie tekstów rzucanych
przez ludzi w trakcie "interviews". Generalnie program próbował wykazać,
że będzie super pracownikiem, że ma kolosalne doświadczenie i zna się na
wszystkim.

A teraz widzę, że ktoś znalazł dla niego nowe zastosowanie.

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND