Re: SGH 990202: Brak lacza do NASK

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 15:33:29 MET

In article <36B82B11.B91F1B40_at_nask.pl>, Andrzej Maciek S. wrote:
>Mamy klopoty z jednym z glownych switchy ATM WARMANa i jednoczesnie z
>pradem. Sa to _awarie_ (niestety powiazane ze soba) wymagajace, tak jak
>ostatnio, wymiany sprzetu. Mam nadzieje, ze systuacja sie poprawi i
>ustabilizuje w ciagu najblizszych godzin.

A co z ticketami - popsuly sie w trakcie przeprowadzki? Czy urzadzenia psuja
sie w takim tempie, ze nie ma czasu na naprawienie systemu ticketow czy
kierownictwo zakazalo zdradzania tak poufnych informacji jak to, ze siec NASK
lezy?

Moze nie powinienem narzakac bo konkurencja nie wysyla zadnych ticketow, ale
jednak tez sie rzadziej psuje, poza laczem do swiata, ktore stale jest
nieuzywalne.

R.