Re: Czy certyfikat Helionu wygasl 27 lipca 1998 ? Re: autoryzacje CC w internecie (moim zdaniem)

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 16:02:55 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> Wygasly certyfikaty Thawte znajdujace sie *w Twojej przegladarce*. Thawte
> nic z tym nie moze zrobic. (Ma sie wlamywac do twojego komputera i
> manipulowac ci przy przegladarce?)
> Widocznie certyfikaty innych CA w twojej przegladarce maja dluzszy termin
> waznosci.
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl
Jest tak jak piszesz. Niemniej starsze wersje przegladarek to jednak
tysiace uzytkownikow i jest to problem nie tylko Thawte co do waznosci
transakcji platniczych w przypadku gdy root certificate jest niewazny
(expired).
Mam opinie prawna z ktorej wynika, ze taka transakcja moze zostac
uniewazniona lub uznana za invalid.

Jezeli ktos przygotuje opinie prawna, wyrazajaca odmienne stanowisko ,
wraz z uzasadnieme to beda zobowiazany .
Jacek

CCPS(tm) - training