Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 15:11:49 MET

On Tue, 2 Feb 1999, Szymon Sokol wrote:

> Wiecie, mnie tylko przeraża możliwość, że Polcard naprawdę może
> zatrudniać kogoś takiego. Kogoś, kto jest totalnie niekompetentny
> chyba w każdym temacie, na jaki się wypowiada.
Wierzysz mu z tym Polcardem? Bo ja nie... Wczesniej pracowal bodajze dla
Unii Europejskiej, zna Zimmermana, jego wuj albo ktos taki ma bank w
Stanach... ;-> Nie widzisz, ze nasz szanowny Expert to totalny megaloman i
wszystkie jego przechwalki, dla kogo to on nie pracuje, nalezy dzielic
przez 10?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl