Re: Amatorskie sieci komputerowe

Autor: Sławomir Cichowlas (slawecki_at_promail.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 02:05:36 MET

>Zbieram informacje o amatorskich sieciach komputerowych dzialajacych w
>kraju. Interesuja mnie zwlaszcza te, ktore uzyskaly dostep do internetu.
>Jezeli ktos bierze udzial w takiej inicjatywie to prosze o kontakt.

To w sumie ja moge napisac! :)
Mieszkam w Gdansku (dokladnie w dzielnicy Nowy Port), mamy w bloku siec
komputerowa. Podlaczonych jest w tej chwili ponad 25 osob. Od kilku dni
chodzi internet postawiony na linuxie. Polaczenie ze swiatem daje nam
Multinet i usluga call-back. Koszty wychodza bardzo znosnie (okolo
20zl/miesiac) i transfer nie jest najgorszy. Siec jest aktualnie
mieszana (na koncentryku i skretce). Na poczatku wakacji zmierzam
rozszerzyc 'dzialalnosc' o kolejne bloki (bedzie cos kolo 50 osob) i
lacze dzierzawione - min. 1Mb/s. To chyba tyle na ten temat ...

--
Sławecki