X-perts - The truth is out here... (hopefully the last episode)

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 20:24:57 MET

Artur Urbanowicz wrote:
> [...]
> Ja rowniez nie rozumiem. Chyba trzeba nam eksperta. Podobno
> od jakiegos czasu najlatwiej spotkac go na pl.listserv.polip.

Mylisz się X-pertów można spotkać wszędzie, zalewają
pl.comp.programming, pl.comp.security, pl.biznes... Coraz mniej jest
miejsc nie skażonych ich obecnością.

Wiadomo tylko jedno, pojedynki z X-pertami nie kończą się nigdy. Są
długie, ciężkie, aż wreszcie kończy się miejsce w /dev/null.

Jedyną obroną jest <PLONK!>.

--Michał