Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 01 Feb 1999 - 19:10:09 MET

Szymon Sokol wrote:

> Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:
> [----]
> : Szymonie, jezeli swoim wypowiedziami dzialasz na szkode Polcardu to moge
> : jedynie zrozumiec ,ze pracujesz dla konkurencji ;-)
> Ja to nie... ale Ty to chyba tak. To się zdaje się nazywa "piąta
> kolumna".
> --
Mozesz Szymonie pracowac i w "osmej, dziewiatej i setnej kolumnie"
ale na platnosciach kartami kredytowymi sie nie znasz i jedynie
sciemniasz.

Materialy do uzytku sluzbowego sa jednakowe i dostaje je firma po
przeszkoleniu i podpisaniu umowy na przyjmowanie platnosci kartami
kredytowymi.

Sa napisane bardzo przystepnie i wyczerpujaco, tak ze nawet ty
zrozumiesz.
Mozna sie szkolic samemu, moze przeszkolic znajomy, ktory ma sklep
z kartami kredytowymi, ale moim zadaniem jest rowniez sprawdzenie czy
firma/sklep sobie samodzielnie poradzi.

Oczywiscie kazdy sklep ma swoje uwagi, zapytania , ktore gromadze i
opracowuje w postaci FAQ.

Poniewaz wydano w Polsce ponad milion kart kredytowych stad
zainteresowanie tematem jest bardzo duze i dla ciebie tez znajde prace
;-)
Jacek

Polcard accreditation services and training