Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 Jan 1999 - 22:30:19 MET

> Jaki to bank?
> Mozesz uchylic rabka tajemnicy? :o)

Nie wiem skad sie wzial ten watek o banku bo nie znalazlem zrodla.
Ale do rzeczy.
Bankiem autoryzujacym transakcje on-line moze zostac kazdy bank
dzialajacy w Polsce.
Jest to jedynie kwestia oplacalnosci i aktywnosci banku.
Potrzebna do tego jest umowa z centrum Visa/Mastercard / American
Express, nastepnie szybkie, pewne lacze, np. VSAT np. przez Telbank
i to wszystko.
Nastepnie po stronie kontrahenta PC + soft + (system bezpiecznych
transakcji) i to wszystko.
Banki nie sa zainteresowane taka usluga poniewaz wbrew pozorom marza
5% nie jest na tyle lukratywna , aby sie o to dobijac.
Juz latwiej bedzie w zjednoczonej europie autoryzowac transakcje
bezposrednio w Londynie czy Brukseli, po bedzie taniej, szybciej i bez
posrednika.
Niemniej jaki to problem podpisac umowe z Visa/ Master Card czy American
Express lub ich biurem w Austrii, Berlinie.

Jacek