Re: Serwer wirtualny czy lacze stale

Autor: . (info_at_info.w.pl)
Data: Sat 30 Jan 1999 - 04:10:29 MET

>:> c) Jezeli sie zdecyduje na ten wariant to czy istnieje jakies
zagrozenie, ze
>:> provider u ktorego goszcze przejmie moich klientow lub bedzie probowal ?
>: Licho wie... zalezy od providera...
>Zdziwiłbym się, gdyby nie. I co więcej, klienci zapewne poszliby na
>to z ochotą. Zastanówmy się sekundę, co właściwie pytający chce
>oferować swoim klientom, poza pośredniczeniem między nimi a
>providerem??? Innymi słowy, na czym chce zarobić? To już prościej się
>umówić z providerem, że się mu będzie naganiało klientów w zamian za
>prowizję.

To troche nie tak. Firmy, do ktorych mam dostep nie sa szczegolowo
zorientowane w cenach bo nie maja czasu na takie niuanse i
chca zaplacic wiecej niz chcialby provider, a provider ma swoje
cenniki i nie moze wziac wiecej. Po za tym provider pewnie by
wyplacil mi jednorazowo kase za klienta, a ja chce go doic jak
najdluzej za utrzymanie strony, rozbudowe itd, no i umowe provider
moze zawsze zerwac pod byle pretekstem

Marcin

PS Przy okazji dziekuje wszystkim za poswiecony czas i odpowiedzi