Re: Serwer wirtualny czy lacze stale

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 30 Jan 1999 - 01:12:04 MET

Dnia 29 Jan 99 o godz. 19:00, Szymon Sokol napisal(a):

> Jam nie provider, ale sądzę że masz rację z tą większością, za to nie
> masz racji w pierwszym zdaniu. Zwykle bardzo łatwo poznać, czy mamy do
> czynienia z serwerem wirtualnym...
Szymonie, ale pytanie bylo czy "przecietny internauta" jest w stanie sie
zorientowac, ze ma do czynienia z serwerem wirtualnym. Podtrzymuje, ze
Przeciez ja czy Ty tez, jezeli tylko sobie "surfujemy" po sieci, a nie
zachce sie nam specjalnie sprawdzic, ktory serwer jest jaki, to nie widzimy
tego... A jezeli ktos (= "przecietny internauta" ;-)) *nie wie* jak
sprawdzic, to nie odrozni w ogole...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl