Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 19:14:39 MET


Expert <expert_at_friko.onet.pl> writes:

> Lukasz Grochal wrote:
> >
> > W grupie pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> pisze:
> > > W stosunkowo latwy sposob mozna wprowadzic zakaz doklejania reklam do
> > > listow e-mail, analogicznie jak to zostalo wprowadzone za wielka woda.
> > > I nie ma znaczenia interpretacja, ze doklejenie reklamy nie narusza
> > > tajemnicy korespondencji. Wystarczy ze narusza integralnosc
> > > korespondencji
> >
> > Geezu kolczasty, już po mnie. Ani chybi pójdę siedzieć. Nie dość,
> > że mój sendmail bezczelnie dokleja "Received:" i ewentualnie przepisuje
> > nagłówki, to jeszcze bydlę ma czelność od czasu do czasu przekodować z
> > 8bit na QP i z powrotem...
> W odroznieniu od systemu obslugi poczty elektronicznej , ktorego
> dzialania wynikaja z zasad dzialania tego systemu to jak slusznie
> zauwazasz, doklejenie reklamy do listy e-mail stanowi ingerencje
> osoby/strony trzeciej.

Abo to raz mi sendmail zepsul poprawnosc podpisu PGP - a to juz jest
naruszenie intergralnosci poczty.

Alex

-- 
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/
A mouse trap placed on top of your alarm clock will prevent
you from rolling over and going back to sleep.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:19:16 MET DST