Re: Doklejanie reklamy do listow niezgodne z prawem Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 29 Jan 1999 - 18:12:46 MET

> A co sądzisz o doklejaniu nagłówków do listów przez serwery? Też
> nielegalne?
Doklejanie naglowkow wynika z zastosowanej technologii przesylania
korepondencji.
Znane jest rozsylanie korespondencji droga:
nadawca - server poczty - VSat - odbiorca

> I to też jest nielegalne? Na co czekasz, koncerny prasowe są bogate, jest
> kasa do wygrania ;-)
Oczywiscie. Zawsze mowie w kiosku zeby wyjeli smieci z gazety, gdyz
kupujac gazete zawieram umowe kupna oznaczonego przedmiotu
kupna/sprzedazy . Ulotki, reklamy nie stanowie integralnej czesci
gazety, nie maja tego samego ISDN i ich dolaczanie narusza moje prawa
obywatelskie.

Przeciez do pudelek z butami tez mozna wkladac reklamowki, a do
bagaznika kupowanego samochodu 10 kilo reklam, a do kupowanego
mieszkania 100 kg reklam producentow mebli, sprzetu RTV ...
Jak dotychczas nie spotkalem sie tutaj z naruszeniem integralnosci
przedmiotu sprzedazy i reklamowki leza gdzies obok na stolikach.