pl.media.*

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 25 Jan 1999 - 18:03:51 MET

ROBBO wrote:

> A na koniec przeglosujemy pl.media.internet.pl
> Zniku wybacz :)))
>
> A swoja droga z tymi pl.media.* przeszedles do historii :))))) wiec badz
> dumny

chcialem dobrze.
hierarchia news:pl.media.* uproscila by wiele rzeczy. zobacz jak sie
misc zapelnia roznymi smieciami, a przeciez nie o to chodzi :(

mam nadzieje ze ktos kiedys powaznie potraktuje moj pomysl, tylko ze
wtedy trzeba bedzie przenosic ze 6 grup z telefonii, i ze 20 z innych
galezi. tylko po co, skoro mozna zalozyc je od razu w dobrym miejscu ?

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera