Re: Sprzeciw: CFV1: pl.internet.polip (glosowanie)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 21 Jan 1999 - 12:26:17 MET

Dnia 21 Jan 99 o godz. 5:11, Przemyslaw Popielarski napisal(a):

> Jarek /Yossa/ Woloszyn wystukal(a), co nastepuje:::::
[...]
> przeczytaniu musialbys zdac test ze znajomosci netykiety. Po pomyslnym
> przejsciu testu, masz prawo zapoznac sie z opisami :)))
>
> Mysle, ze to by znacznie ograniczylo spam. Tia, wiem, ze to chory pomysl,
> ale pomarzyc o braku spamu na newsach zawsze mozna :)

Co ma mozliwosc zapoznania sie z opisami do spamu? Jak ktos chce spamowac,
to zwykle nie interesuje go o czym grupa jest... A na takie grupy dopiero
latwo by sie spamowalo... ;-)
Natomiast trudno byloby pisac na grupy ludziom rzeczywiscie zainteresowanym
dyskusja na temat - innymi slowy, taka propozycja zapewnia odsetek spamu na
newsach zblizony do 100% ;->>>
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl