Re: Statystyki lacz TPSA

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Tue 19 Jan 1999 - 00:25:02 MET

J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> wrote in message
>O ile pamietam nawet cos zrobili - tzn na tych wykresach pojawily sie
>znacznie wieksze liczby. Najwyrazniej ktos z TPSA czyta newsy, bo
>wkrotce po pojawieniu sie paru postow na ten temat statystyki znikly
>:-)
>A po tygodniu czy dwoch predkosc spadla.

To byl - o ile pamiec mnie nie myli - test lacza 34 Mbps.
Trwal dosyc krotko :o(

Sprawa polskiego lacza miedzynarodowego jest na chwile
obecna ZENUJACA. W co poniektorych krajach europejskich
predkosc ze Stanami mierzy sie juz w Gigabitach/s, a my tu
mamy 16 Mbps...

Szymon Grabowski

PS. I ponoc zmierzamy do Europy, choc caly ruch i tak wedruje
przez Atlantyk :o)